Сучасні підходи щодо формування аналітичного інструментарію маркетингової політики підприємств України
Introduction. The main trends of Ukrainian economy such as globalization, strengthening of the role of integration associations, ecologization and socialization of economic activity leads to the question of improving the marketing policy and using the most effective tools for Ukrainian companies. It...
Saved in:
| Date: | 2017 |
|---|---|
| Main Authors: | Andryeyeva, Natalya, Zinkovska, Daria |
| Format: | Article |
| Language: | English |
| Published: |
Dr. Viktor Koval
2017
|
| Online Access: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/22 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Economics Ecology Socium |
Institution
Economics Ecology SociumSimilar Items
-
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
by: Чеботарев, В.А.
Published: (2015) -
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
by: Chebotarov, Viacheslav A.
Published: (2015) -
Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
by: Ротанов, Г.М.
Published: (2013) -
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
by: Телишевська, Л.І.
Published: (2011) -
Напрями формування сучасного інструментарію державної політики стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності
by: Прокоф'єв, А.О.
Published: (2007)