Сучасні підходи щодо формування аналітичного інструментарію маркетингової політики підприємств України
Introduction. The main trends of Ukrainian economy such as globalization, strengthening of the role of integration associations, ecologization and socialization of economic activity leads to the question of improving the marketing policy and using the most effective tools for Ukrainian companies. It...
Збережено в:
| Дата: | 2017 |
|---|---|
| Автори: | Andryeyeva, Natalya, Zinkovska, Daria |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Dr. Viktor Koval
2017
|
| Онлайн доступ: | https://ees-journal.com/index.php/journal/article/view/22 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics Ecology Socium |
Репозитарії
Economics Ecology SociumСхожі ресурси
-
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
за авторством: Чеботарев, В.А.
Опубліковано: (2015) -
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній
за авторством: Chebotarov, Viacheslav A.
Опубліковано: (2015) -
Підвищення інноваційної активності підприємств за умови реалізації маркетингової товарної політики
за авторством: Телишевська, Л.І.
Опубліковано: (2011) -
Формування маркетингової складової механізму господарювання підприємств харчової промисловості
за авторством: Ротанов, Г.М.
Опубліковано: (2013) -
Напрями формування сучасного інструментарію державної політики стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності
за авторством: Прокоф'єв, А.О.
Опубліковано: (2007)