Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу

The actual problem of forecasting the energy resources demand of Ukraine’s road transportation sector is considered. A particular urgency of this issue is related to the facts that Ukraine does not cover the own demand for oil and natural gas with the internal production and to the global tendency t...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Sas D.P.
Формат: Стаття
Опубліковано: General Energy Institute of the National Academy of Sciences of Ukraine 2012
Теми:
Онлайн доступ:https://systemre.org/index.php/journal/article/view/460
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:System Research in Energy

Репозитарії

System Research in Energy
id oai:www.systemre.org:article-460
record_format ojs
spelling oai:www.systemre.org:article-4602023-07-06T12:44:21Z Simulation model of forecasting the energy demand of Ukraine’s road transportation sector and the GHG emission level into the atmosphere Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу Sas D.P. road transportation, simulation model, forecasting, fuel. дорожній транспорт, імітаційна модель, прогнозування, паливо. The actual problem of forecasting the energy resources demand of Ukraine’s road transportation sector is considered. A particular urgency of this issue is related to the facts that Ukraine does not cover the own demand for oil and natural gas with the internal production and to the global tendency to a constant growth of prices of petroleum products and gas. In addition, the necessity of accounting for the appearance and a possible extension of modern technologies to the road transportation sector such as, for example, hybrid vehicles, electric vehicles, etc. is described.In this paper, a simulation model designed for forecasting the fuel demand of Ukraine’s road transportation, as well as the GHG emission level, is presented. The expediency of the use of stochastic methods in the fuel demand modeling is justified. The algorithm of the simulation model, its formalization, and the input data structure are described.The results of calculations within the developed model for the scenario of a moderate growth of the vehicle fleet with continuing high demand for petroleum products and a minimal introduction of new technologies into the road transportation sector, which are consistent with the updated project of the Energy Strategy of Ukraine for the period up to 2030, are presented. У статті розглянуто актуальну проблему – прогнозування потреби в енергоресурсах сектору дорожнього транспорту України. Особлива актуальність даного питання пов’язана з тим, що Україна не покриває власну потребу у нафті і природному газі за рахунок внутрішнього виробництва, а також зі світовими тенденціями до постійного зростання ціни на продукти нафтопереробки і газ. Крім того, зазначено необхідність врахування появи і можливого розповсюдження нових технологій у транспортному секторі, наприклад, гібридних автомобілів, електромобілів тощо.У роботі описана розроблена автором імітаційна модель, призначена для прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів. Обґрунтовано доцільність використання стохастичного методу при моделюванні потреби у паливі сектору дорожнього транспорту. Наведено алгоритм роботи моделі, її формалізація та структура вхідних даних.Наведено результати розрахунків на базі розробленої моделі для сценарію помірного зростання автопарку зі збереженням попиту на продукти нафтопереробки та мінімальним проникненням нових технологій у транспортний сектор, які узгоджуються з проектом оновленої Енергетичної Стратегії України на період до 2030 р. General Energy Institute of the National Academy of Sciences of Ukraine 2012-10-19 Article Article https://systemre.org/index.php/journal/article/view/460 System Research in Energy; No. 3 (30) (2012): The Problems of General Energy; 19-25 Системні дослідження в енергетиці; № 3 (30) (2012): Проблеми загальної енергетики; 19-25 2786-7102 2786-7633
institution System Research in Energy
baseUrl_str
datestamp_date 2023-07-06T12:44:21Z
collection OJS
topic дорожній транспорт
імітаційна модель
прогнозування
паливо.
spellingShingle дорожній транспорт
імітаційна модель
прогнозування
паливо.
Sas D.P.
Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу
topic_facet road transportation
simulation model
forecasting
fuel.
дорожній транспорт
імітаційна модель
прогнозування
паливо.
format Article
author Sas D.P.
author_facet Sas D.P.
author_sort Sas D.P.
title Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу
title_short Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу
title_full Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу
title_fullStr Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу
title_full_unstemmed Детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту України та рівнів викидів парникових газів в атмосферу
title_sort детерміновано-стохастична модель прогнозування потреби в енергоресурсах дорожнього транспорту україни та рівнів викидів парникових газів в атмосферу
title_alt Simulation model of forecasting the energy demand of Ukraine’s road transportation sector and the GHG emission level into the atmosphere
description The actual problem of forecasting the energy resources demand of Ukraine’s road transportation sector is considered. A particular urgency of this issue is related to the facts that Ukraine does not cover the own demand for oil and natural gas with the internal production and to the global tendency to a constant growth of prices of petroleum products and gas. In addition, the necessity of accounting for the appearance and a possible extension of modern technologies to the road transportation sector such as, for example, hybrid vehicles, electric vehicles, etc. is described.In this paper, a simulation model designed for forecasting the fuel demand of Ukraine’s road transportation, as well as the GHG emission level, is presented. The expediency of the use of stochastic methods in the fuel demand modeling is justified. The algorithm of the simulation model, its formalization, and the input data structure are described.The results of calculations within the developed model for the scenario of a moderate growth of the vehicle fleet with continuing high demand for petroleum products and a minimal introduction of new technologies into the road transportation sector, which are consistent with the updated project of the Energy Strategy of Ukraine for the period up to 2030, are presented.
publisher General Energy Institute of the National Academy of Sciences of Ukraine
publishDate 2012
url https://systemre.org/index.php/journal/article/view/460
work_keys_str_mv AT sasdp simulationmodelofforecastingtheenergydemandofukrainesroadtransportationsectorandtheghgemissionlevelintotheatmosphere
AT sasdp determínovanostohastičnamodelʹprognozuvannâpotrebivenergoresursahdorožnʹogotransportuukraínitarívnívvikidívparnikovihgazívvatmosferu
first_indexed 2025-09-24T17:33:28Z
last_indexed 2025-09-24T17:33:28Z
_version_ 1850410231229579264