The phenomenon of qualoidization: identification in global information and communication space (exemplified by European media discourse)
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | S. Blavatskyi |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2010
|
Назва видання: | Proceedings of Research and Scientific Institute for Periodicals |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000666542 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Motivation paradigm of information choice upon personification of media communication space
за авторством: O. Susskaja
Опубліковано: (2016) -
Motivation paradigm of information choice upon personification of media communication space
за авторством: O. Susska
Опубліковано: (2016) -
Communication strategies verbalizing the emotion concept DISTRESS in English media discourse
за авторством: A. E. Verbytska
Опубліковано: (2017) -
The phenomenon of conflict and violence in the information space
за авторством: H. M. Sashchuk
Опубліковано: (2016) -
Global and antiglobal processes in the european social and philosophical discourse
за авторством: P. A. Kravchenko, та інші
Опубліковано: (2017)