Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | B. V. Burkynskyi, Z. M. Sokolovska, A. B. Alyokhin, N. I. Khumarova, I. V. Kapustyan |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Science and innovation |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001091361 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises
за авторством: Burkynskyi, B.V., та інші
Опубліковано: (2020) -
An analysis of decision-making support tools in the context of strategic planning problem solution
за авторством: Kadenko, S. V., та інші
Опубліковано: (2020) -
An analysis of decision-making support tools in the context of strategic planning problem solution
за авторством: S. V. Kadenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Strategic Management of Innovations at Pharmaceutical Enterprises
за авторством: Yu. Honcharova, та інші
Опубліковано: (2014) -
The Instrumental Means of the Strategic Decision-Making in the Business Activities of Industrial Enterprises
за авторством: V. I. Otenko, та інші
Опубліковано: (2020)