Analysis of competitive relations Ukrposhta the financial services market UKRAINE
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | H. O. Kobelska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2010
|
Назва видання: | Economic innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001184793 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Defining the Marketing Strategy of Development of the USEPS "Ukrposhta" in the Context of Liberalization of the Postal Services Market
за авторством: T. M. Tardaskina, та інші
Опубліковано: (2016) -
Institutional determinants of competition policy in financial services market
за авторством: Yu. M. Umantsiv, та інші
Опубліковано: (2022) -
Distance marketing of consumer financial services (comparative analysis of EU and Ukraine legislation)
за авторством: B. M. Kryvolapov
Опубліковано: (2013) -
Diversification of market of the tourist services in Ukraine as possibility of improvement their competitive
за авторством: V. I. Kutsenko
Опубліковано: (2011) -
Competitiveness of Ukraine's banking services market: scale factor
за авторством: A. S. Shirinian, та інші
Опубліковано: (2019)