The organization of the marketing researches on the domestic market of textile raw materials
Збережено в:
| Дата: | 2010 |
|---|---|
| Автори: | Yu. M. Safonov, B. B. Semak |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2010
|
| Назва видання: | Economic innovations |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001184804 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Role of the ecological audit in information support of the domestic market of eco-textile
за авторством: B. B. Semak
Опубліковано: (2014) -
Textile Raw Material Quality and Ecological Security Management
за авторством: B. B. Semak
Опубліковано: (2014) -
Nature of marketing activity in the system of organization of domestic market provision with consumer goods
за авторством: N. M. Popadynets
Опубліковано: (2019) -
Complex of Marketing Measures When Organising Industry and Developing Regional Market of Secondary Raw Materials
за авторством: M. S. Samoilik
Опубліковано: (2014) -
Domestic market of flax
за авторством: I. V. Chekhova, та інші
Опубліковано: (2017)