Competitiveness of enterprise on principles of socially-oriental marketing
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | L. O. Yuzyk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2009
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000136924 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Basic principles of marketing-oriented pharmaceutical market management
за авторством: T. Shabelnyk
Опубліковано: (2014) -
The Customer-Oriented Approach as Precondition for the Competitiveness of Enterprise
за авторством: I. O. Prodan, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Theoretical Principles of Analyzing the Competition in Consumer Markets
за авторством: O. V. Kryveshko
Опубліковано: (2021) -
The Principles and Methods for Assessing the Competitiveness of Enterprises
за авторством: O. S. Shumilo, та інші
Опубліковано: (2020) -
A Competitiveness and competitive edges of enterprise in modern conditions of markets
за авторством: A. O. Horoshko
Опубліковано: (2017)