Methodological Aspect of Concept Reception in a Publicistic Text
Збережено в:
Дата: | 2006 |
---|---|
Автор: | Ye. Vasylyk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2006
|
Назва видання: | Problems of Literary Criticism |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000194335 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Generational memory as a biographical concept: Marko Kropyvnytsky in Yefremov's publicistic texts
за авторством: S. H. Ivanytska
Опубліковано: (2020) -
Functional characteristics of author's intentions in a publicistic text
за авторством: E. Kryvka
Опубліковано: (2018) -
Text as the object of studying and determinative concept of receptive aesthetics and poetics
за авторством: H. Siuta
Опубліковано: (2017) -
Current models of the linguistics of genesis in modern publicistic texts
за авторством: T. Kots
Опубліковано: (2022) -
Correlation of modality and point of view in the Arabic publicist text
за авторством: A. R. Matskevych
Опубліковано: (2013)