Banking Institution's Strategy on the Deposit Services Market
Збережено в:
| Дата: | 2008 |
|---|---|
| Автори: | N. P. Drebot, O. R. Halko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2008
|
| Назва видання: | Regional Economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000410291 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Development of Communication Strategies for the Marketing of Electronic Banking Services for Individuals
за авторством: N. V. Dunas
Опубліковано: (2017) -
Bank marketing at the present Ukrainian banking services market
за авторством: N. Shlafman, та інші
Опубліковано: (2016) -
Bank marketing at the present Ukrainian banking services market
за авторством: Shlafman, N., та інші
Опубліковано: (2016) -
Conception of Quality Assessment of the Banking Institutions' Services
за авторством: O. O. Syniavska
Опубліковано: (2015) -
Target Trend and Strategic Planning Modeling of Bank Institution Development
за авторством: N. P. Drebot
Опубліковано: (2008)