Conceptual Bases of the Creation of Marketing Strategy of Foreign Tourism Development in the Regions of Ukraine
Збережено в:
| Дата: | 2008 |
|---|---|
| Автор: | I. S. Purska |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2008
|
| Назва видання: | Regional Economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000410300 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Development of regional medical tourism markets in Ukraine based on innovation principles
за авторством: I. Vakhovych, та інші
Опубліковано: (2013) -
Cross-border tourism markets: conceptual foundations of research and development
за авторством: O. P. Bilaniuk
Опубліковано: (2017) -
Conceptual directions of development of domestic tourism in Ukraine
за авторством: Yu. Yu. Yurchenko
Опубліковано: (2016) -
Conceptual directions of development of domestic tourism in Ukraine
за авторством: Ju. Ju. Jurchenko
Опубліковано: (2016) -
The Ocean. Conceptual bases of development strategy for marine sciences and innovations in Ukraine
за авторством: V. O. Yemelianov
Опубліковано: (2020)