Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | O. Handabura |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2020
|
| Назва видання: | Philological Discourse |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001105639 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Social Media Neologisms in Contemporary English of Social Networks: a Case of Facebook and Twitter Language
за авторством: Handabura, O.
Опубліковано: (2020) -
The phenomenon of social networks and the effectiveness of Facebook page measuring (the case of Slovakia)
за авторством: O. Zorkociova, та інші
Опубліковано: (2016) -
Development of Web-prototype for analysis of statements in social network Twitter
за авторством: Glybovets, A.M., та інші
Опубліковано: (2019) -
The Problem of Definition of the Term "Neologism" (on the Material of English Language)
за авторством: O. Dziubina
Опубліковано: (2017) -
The technology of new events extraction on a defined topic from Twitter social network.
за авторством: S. V. Pryshchepa
Опубліковано: (2017)