Principles of Construction of Marketing Activity of Tourist Firms of the Region (by the Example of Enterprises of the Chernivtsi Region)
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | I. M. Budnikevych, I. H. Cherdantseva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2009
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000440085 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Regional aspects of groups of interests activity in Ukraine (on Chernivtsy region example
за авторством: A. Kruhlashov, та інші
Опубліковано: (2013) -
Comprehensive assessment of the economic security of the region (by example of Chernivtsi region)
за авторством: R. R. Bilyk
Опубліковано: (2016) -
Activization of marketing maintenance of development of tourist sphere of region
за авторством: N. M. Hoblyk-Markovych
Опубліковано: (2010) -
Application of tools ratings assessment of the functionality of regional political elites (on the example of Chernivtsi region
за авторством: N. Rotar
Опубліковано: (2019) -
Effectiveness of Small Enterprises Activity at the Regional Services Market (on the example of Transcarpathian Region)
за авторством: V. P. Miklovda, та інші
Опубліковано: (2009)