Theoretical Aspects of the Forming of Market Value of Shares of the Ukrainian Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Ye. Aloshyna |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2009
|
Назва видання: | Regional Economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000440102 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation of Complex Value of Enterprise Based on Digital Marketing: The Theoretical Aspects
за авторством: O. I. Kononov
Опубліковано: (2022) -
Theoretical and Methodological Aspects of Forming the Marketing Policy at Enterprises on the Market of Meat and Meat Products
за авторством: N. L. Savytska, та інші
Опубліковано: (2015) -
Value-sharing and uniqueness of entire functions
за авторством: Wu, Chun
Опубліковано: (2014) -
The Theoretical Aspects of Controlling of Marketing in Enterprise
за авторством: I. S. Liakh
Опубліковано: (2017) -
Theoretical and Methodical Aspects of Assessment of the Enterprise Value
за авторством: T. V. Hryshchenko, та інші
Опубліковано: (2013)