The Strategic Maneuvering System for the Enterprises in Retail Trade to Create a New Market Space and Provide Its Economic Security
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | M. V. Chorna, R. M. Buhrimenko, O. Zonvire |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001106614 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Features of Formation of New Market Space in the National Consumer Market
за авторством: M. V. Chorna, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Conception of Management of the Economic Security for Retail Trade Enterprise
за авторством: O. S. Shumilo
Опубліковано: (2017) -
The Conditions and Factors of the Economic Security of Retail Trade Enterprise
за авторством: O. S. Shumilo
Опубліковано: (2017) -
Market methods of pricing in retail trade: orientation on buyers and competitors
за авторством: M. Oklander
Опубліковано: (2013) -
A Strategic Analysis of the External Factors Influencing the Development of Retail Trade
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2015)