The Economic-Philosophical Fundamentals of Management of the Enterprise's Marketing Activities
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | M. I. Pasko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001106619 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The role of strategies in the enterprise's management of marketing activities
за авторством: I. Poita, та інші
Опубліковано: (2022) -
Motivation as fundamental component of enterprise management
за авторством: V. H. Kovalchuk, та інші
Опубліковано: (2018) -
Theory of state and law as a fundamental and philosophical discipline
за авторством: I. M. Zharovska
Опубліковано: (2016) -
Overcoming the market romanticism and fundamentalism is the economic imperative of the present
за авторством: P. S. Єshchenko, та інші
Опубліковано: (2010) -
Economic fundamentals of forming marketing policy of food companies
за авторством: V. A. Chebotarev
Опубліковано: (2015)