On the Differences between the Categories of "Consumer" and "Customer" in the Sphere of Insurance Services
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | L. V. Vremenko, V. V. Hromakova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001106729 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Interrelation and Differences Between the Categories of "Complex Monitoring" and "Strategic Analysis" in the System of Enterprise Management
за авторством: M. V. Kovbatiuk, та інші
Опубліковано: (2023) -
Research of relations "producer-customer" in the sphere of agricultural products' realization
за авторством: V. Morokhova, та інші
Опубліковано: (2012) -
The Etymological Analysis of the Categories of "Need" and "Motive" in the Context of Managing the Behavior of Consumers in the Market for Sales of Cars
за авторством: Ye. S. Danylenko
Опубліковано: (2017) -
Key Performance Indicators of Insurance Market for Consumers of Insurance Services
за авторством: A. A. Shirinian, та інші
Опубліковано: (2019) -
Evolution of the category "equality" in Shristianity
за авторством: A. V. Laputko
Опубліковано: (2020)