The information potential and art and stylistic features of the Ukrainian advertising placard (1957 - 1964)
Збережено в:
Дата: | 2005 |
---|---|
Автори: | T. Halkevych, O. Donets |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2005
|
Назва видання: | Bibliotechnyi visnyk |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0000868175 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Contextual semantic and stylistic transformations of advertising gustatives
за авторством: Yu. Shvets
Опубліковано: (2022) -
Film poster: art, advertisement or design?
за авторством: D. V. Stepovyk
Опубліковано: (2019) -
Wilhelm Kotarbinskyi in documentary photography artifacts of the Department of Fine Arts of V. I. Vernadskyi National Library of Ukraine (to 170-birthday anniversary)
за авторством: T. A. Halkevych, та інші
Опубліковано: (2019) -
From the history of Ukrainian stylistics: from stylistics of languages to integrative stylistics
за авторством: Ya. Yermolenko
Опубліковано: (2019) -
Geniuses of Ukrainian arts: Olena Kulchytska's letters to Stefan Taranushenko (April – September, 1957)
за авторством: O. V. Storchai
Опубліковано: (2019)