Structural-functional model of teaching physical and technical disciplines based on STEM education: the aspect of transdisciplinarity
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автори: | O. S. Kuzmenko, V. B. Demianenko, I. M. Savchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2023
|
Назва видання: | Scientific Notes of Junior Academy of Sciences of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001466302 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of formation of engineering STEM component in teaching physics and technical disciplines in innovative educational and scientific environment
за авторством: O. S. Kuzmenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Methodological features of professionally oriented education of physical engineering disciplines based on STEM technologies: aspect of ontological approach
за авторством: O. S. Kuzmenko, та інші
Опубліковано: (2021) -
The fundamentality of the laws of innovation processes in the educational ECO environment: the aspect of teaching physics on the basis of STEM
за авторством: O. S. Kuzmenko, та інші
Опубліковано: (2023) -
Theoretical and methodological fundamentalization of science education in the conditions of integration of physics and professionally oriented disciplines on the basis of STEM-education
за авторством: O. S. Kuzmenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Physical experiment as a factor of development of stem - education in higher educational institutions of technical profile
за авторством: O. Kuzmenko
Опубліковано: (2017)