Managing the Integrated Value of an Enterprise through Digital Marketing Tools
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автори: | O. V. Arefieva, S. O. Arefiev |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2023
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001404229 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Trends in digital marketing as an innovative tool for enterprise management
за авторством: Yu. Bielikova, та інші
Опубліковано: (2020) -
Modeling of Marketing Tools for the Strategic Management of Enterprise
за авторством: I. O. Ziukova, та інші
Опубліковано: (2015) -
Intensification of Management of Economic Behavior of Enterprise in Competitive Markets
за авторством: O. V. Arefieva, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Current Approaches to the Formation of Marketing Tools of Enterprise Management
за авторством: D. V. Raiko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Innovation marketing tools in the enterprise management system
за авторством: A. Kovpaka, та інші
Опубліковано: (2021)