The Trends of Quality Management to Improve the Competitiveness of an Enterprise in the International Market
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автори: | N. V. Proskurnina, V. I. Bilousko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2023
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001417760 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing Activity as a Means of Increasing the Level of International Competitiveness of the Enterprise "Greenpower-Pro" LLC
за авторством: N. V. Proskurnina, та інші
Опубліковано: (2020) -
In Some Components of Enterprise Management Quality Improvement
за авторством: I. P. Denysenko
Опубліковано: (2014) -
COSME: Development and Improvement of Competitiveness of Ukrainian Enterprises in the EU Markets
за авторством: M. V. Ruda, та інші
Опубліковано: (2018) -
Marketing mechanism as a tool to improve the competitiveness of agricultural enterprises in the market
за авторством: V. R. Hutsuliak
Опубліковано: (2016) -
Features of analysis of commodity market trends and competitiveness of products in terms of a marketing-oriented management
за авторством: V. L. Piliushenko, та інші
Опубліковано: (2014)