Typifying the Corporate Cultures of International Companies on the Basis of the OSAI Method
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автори: | N. H. Kaliuzhna, V. M. Khoma |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2023
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001417761 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозиторії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Clustering of Countries According to National Cultural Features as a Tool for Developing the Corporate Culture of International Companies
за авторством: N. H. Kaliuzhna, та інші
Опубліковано: (2022) -
Corporate culture of company like a part of spatial economics
за авторством: O. M. Tkachuk
Опубліковано: (2017) -
Typified imagery paradigms of verbal realization of the concept ZHINKA in ukrainian language
за авторством: T. Sukalenko
Опубліковано: (2010) -
Conceptualization of the Formation of Corporate Culture in International Business Structures
за авторством: O. A. Dovhal, та інші
Опубліковано: (2018) -
Broadcasting the Values of Corporate Culture as a Tool of Forming the Company's Image
за авторством: D. S. Lifintsev
Опубліковано: (2014)