Holistic Marketing Approach in the Global Fashion Industry: The Features of Post-COVID Development
Збережено в:
Дата: | 2023 |
---|---|
Автори: | H. V. Duhinets, O. V. Novak |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2023
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001417765 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Management Activities in International Companies in the Post-COVID Period
за авторством: H. V. Duhinets, та інші
Опубліковано: (2022) -
Developing Retail Trade Networks of the Mass-Market Segment of the Fashion Industry in Ukraine
за авторством: N. B. Ilchenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
The Strategic-Targeted Complex of Intellectualization of Management of the Holistic Development of Industrial Enterprises
за авторством: V. I. Chobitok
Опубліковано: (2020) -
Holistic Approach of the Evolution Theory to TNC Genesis
за авторством: Yu. S. Rybalko
Опубліковано: (2014) -
Improving effectiveness of business enterprise on the basis of holistic marketing
за авторством: I. P. Chaika
Опубліковано: (2016)