Artificial intelligence in marketing: modern trends and development prospects
Збережено в:
Дата: | 2024 |
---|---|
Автор: | T. M. Tardaskina |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2024
|
Назва видання: | Science, technologies, innovations |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001492131 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The impact of artificial intelligence on modern education: prospects and challenges
за авторством: A. Nykonenko
Опубліковано: (2023) -
Prospects for the application of artificial intelligence methods in space research tasks
за авторством: V. G. Pisarenko, та інші
Опубліковано: (2019) -
Artificial intelligence as a core of the new industrial revolution: prospects and limitations
за авторством: Vyshnevskyi, O.S., та інші
Опубліковано: (2024) -
Artificial intelligence as a core of the new industrial revolution: prospects and limitations
за авторством: O. S. Vyshnevskyi, та інші
Опубліковано: (2024) -
Transformation of Labor Market Infrastructure under the Influence of Artificial Intelligence
за авторством: Ja. Zub
Опубліковано: (2020)