Customer experience management as an innovative strategy for the development of customer-orientation operators of electronic communications
Збережено в:
Дата: | 2024 |
---|---|
Автори: | L. V. Halan, E. G. Borysevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2024
|
Назва видання: | Successes and achievements in science |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001460421 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Formation of the Competitive Strategy of an Enterprise Based on the Customer-Oriented Approach
за авторством: K. V. Spytska, та інші
Опубліковано: (2021) -
Lead Generation as a Tool for Developing Customer-Oriented Strategies of Network Enterprises
за авторством: N. S. Krasnokutska, та інші
Опубліковано: (2015) -
Digitalization of the Customer Experience Management in the Hotel and Restaurant Industry
за авторством: H. L. Chmil, та інші
Опубліковано: (2020) -
The effects of organizational culture on salesperson customer orientation
за авторством: Coelho, F., та інші
Опубліковано: (2005) -
The Customer-Oriented Approach as Precondition for the Competitiveness of Enterprise
за авторством: I. O. Prodan, та інші
Опубліковано: (2017)