The Role of Neuromarketing and Social Networks in the Field of Health Care
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | О. Zhmai, H. Nemchenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2024
|
| Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001506029 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Determining the ethical aspects of using neuromarketing in modern market conditions
за авторством: O. V. Zhmai, та інші
Опубліковано: (2021) -
Social capital as a factor of the health care system development
за авторством: O. V. Stepanova
Опубліковано: (2011) -
Prevention risks and threats to the social security in Ukrainian health care system
за авторством: O. Korniichuk
Опубліковано: (2014) -
Features of social and geographical researches of health care system of the border region
за авторством: K. Niemets, та інші
Опубліковано: (2015) -
Legal Regulation of the State Personnel Policy in the Field of Health Care in Ukraine
за авторством: Yu. M. Malihon, та інші
Опубліковано: (2021)