Formation of a Competitive Position of Enterprise Based on the Principles of Digital Marketing
Збережено в:
Дата: | 2024 |
---|---|
Автор: | M. A. Naumenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2024
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001496969 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Defining the Enterprise's Competitive Position in the Pharmaceutical Market
за авторством: S. H. Moroz
Опубліковано: (2015) -
Competitiveness of enterprise on principles of socially-oriental marketing
за авторством: L. O. Yuzyk
Опубліковано: (2009) -
Business Models as a Tool for Improving the Strategic Positions of Enterprises in a Competitive Market
за авторством: V. V. Prokhorova
Опубліковано: (2020) -
Formation of Complex Value of Enterprise Based on Digital Marketing: The Theoretical Aspects
за авторством: O. I. Kononov
Опубліковано: (2022) -
The Principles of Formation of a Competitive Strategy for Innovative Development of Enterprise
за авторством: V. V. Sharko
Опубліковано: (2019)