Consumer Behavior in Conditions of Crisis and Uncertainty: A Microeconomic Analysis
Збережено в:
Дата: | 2024 |
---|---|
Автори: | A. R. Dunska, H. P. Zhaldak, О. V. Marynchenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2024
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001490440 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Model of behavior of consumers of hotel and restaurant services in the conditions of crisis and informatization of the society
за авторством: O. A. Zhyhulin
Опубліковано: (2022) -
Analysis and Modeling of the Synergizing Effect of Logistical Systems at the Microeconomic Level
за авторством: V. I. Skitsko
Опубліковано: (2015) -
Microeconomic and Macroeconomic Aspects of the Inequality in Ukraine
за авторством: I. V. Feofanova, та інші
Опубліковано: (2017) -
Simplified Taxation System as a Microeconomic Fiscal Regulator
за авторством: N. O. Loboda, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Social Imperative of the Innovation Process: the Microeconomic Aspect
за авторством: N. V. Kravchenko, та інші
Опубліковано: (2017)