Market Analysis as a Precondition for Improving the Image-Building Process of Enterprise
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | A. V. Kovalevska, D. S. Shalimova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001131176 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Improvement of Marketing Process of the Enterprise of Machine-Building Industry, Based on the Experience of Foreign Company
за авторством: Ye. Borysenko, та інші
Опубліковано: (2014) -
Preconditions for the Formation of a Positive Image of a Region
за авторством: O. A. Zinchenko
Опубліковано: (2018) -
Analyzing Preconditions for Motivational Management of the Economic Security of Enterprises in the Machine-Building Industry
за авторством: A. M. Kovalchuk
Опубліковано: (2020) -
Building a Positive Image for Clustered Enterprises of Food Industry
за авторством: T. V. Pulina
Опубліковано: (2015) -
Processing a monochromatic Earth observation image for buildings detection
за авторством: A. N. Gorobets
Опубліковано: (2017)