The Corporate-Entrepreneurial University in the Context of the Higher Education Market Development
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | I. L. Dybach |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001132925 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Information and Communication Flows of Higher Education Institutions in the Context of Corporatization
за авторством: I. L. Dybach
Опубліковано: (2020) -
The entrepreneurial university in the context of interaction of "triple helix"
за авторством: Sh. Zhaksybaieva, та інші
Опубліковано: (2017) -
The Market for Higher Education Services in the Context of the Theory of Merit Goods
за авторством: N. L. Savytska, та інші
Опубліковано: (2016) -
Marketing strategies in the context of competitiveness of a higher educational institution
за авторством: T. H. Postoian, та інші
Опубліковано: (2020) -
The interaction of labour markets and higher education in the context of digital technology
за авторством: N. A. Azmuk
Опубліковано: (2015)