Social Networks as a Means of Promoting Reference and Bibliographic Products and Services in the System of National Communications
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | P. Shtykh |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Academic Papers of Vernadsky National Library of Ukraine |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001133430 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Interactive service as an element of the system of remote users' reference-bibliographic service
за авторством: V. G. Svirjukova
Опубліковано: (2014) -
Bibliographic index in the system of information and reference service: history and present time
за авторством: T. Dobko
Опубліковано: (2016) -
Application of integrated marketing communications (IMC) in the promotion of luxury products and service
за авторством: O. Zhebrovska
Опубліковано: (2014) -
Usage Social Networks Among National Libraries for Presentation of Library Products and Services
за авторством: T. Hranchak
Опубліковано: (2016) -
Social Networks as an Innovative Source of Library Products and Services
за авторством: O. Karashchuk
Опубліковано: (2018)