Transnationalisation of the Travel Services Market at the Globalization Stage: Conceptual and Organizational Aspects
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | O. O. Skarha |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2020
|
| Назва видання: | The problems of economy |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001138612 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Conceptual Foundations for Ensuring the International Competitiveness of Tourism Company in the Context of Globalization
за авторством: O. O. Skarha
Опубліковано: (2018) -
The Theoretical Bases of the Development of the Tourist Services Market in the System of the International Market of Services
за авторством: O. O. Skarha, та інші
Опубліковано: (2021) -
Nature study of demand and supply market travel services and factors of affecting them
за авторством: V. O. Tsybulskyi
Опубліковано: (2015) -
Organizational Aspects of Risk Management in the Provision of Leasing Services
за авторством: O. V. Tryhub
Опубліковано: (2014) -
Global Trends in the Digitalization of the Financial Services Market
за авторством: O. V. Popelo, та інші
Опубліковано: (2022)