Business Models as a Tool for Improving the Strategic Positions of Enterprises in a Competitive Market
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | V. V. Prokhorova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001138635 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Marketing mechanism as a tool to improve the competitiveness of agricultural enterprises in the market
за авторством: V. R. Hutsuliak
Опубліковано: (2016) -
Strategic Management of Innovativeness of Business Processes of an Enterprise in Competitive Markets
за авторством: O. V. Arefieva, та інші
Опубліковано: (2019) -
Modeling of Marketing Tools for the Strategic Management of Enterprise
за авторством: I. O. Ziukova, та інші
Опубліковано: (2015) -
The Methodical Foundations of Estimating the Strategic Competitive Positions in Developing the Marketing Potential of Enterprise
за авторством: T. O. Koval, та інші
Опубліковано: (2016) -
Benchmarking as a Marketing Tool to Ensure the Competitiveness of Trading Enterprises
за авторством: O. V. Shymko
Опубліковано: (2021)