A Marketing Strategy for Developing Organizational Culture
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | N. V. Trushkina, N. S. Rynkevych |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | The problems of economy |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001138639 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Organizational culture of enterprises: challenges, threats and trends
за авторством: N. S. Rynkevych
Опубліковано: (2019) -
Integral Methodology of Estimation of Development of Organizational Culture of Enterprises (according to the results of expert survey)
за авторством: N. S. Rynkevych
Опубліковано: (2019) -
Organizational and methodological support for Ukrainian coal enterprises marketing activity improvement
за авторством: O. Kwilinski, та інші
Опубліковано: (2020) -
Development of organizational culture as an element of marketing communications complex
за авторством: T. B. Samonova
Опубліковано: (2013) -
Features of Organizational Culture of Enterprises in the Sphere of Hotel Services
за авторством: O. V. Kharchyshyna, та інші
Опубліковано: (2021)