Developing a Marketing Mechanism of Cooperation Between Higher Education Institutions and Stakeholders (On the Example of the Sphere of Inbound Medical Tourism)
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | I. P. Chaika |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001146264 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Developing the Marketing Instrumentarium to Explore the Interests of Key Stakeholders in the Market of Higher Education Products
за авторством: O. V. Zhehus, та інші
Опубліковано: (2019) -
The cooperation between jurispudence and education as a leading principle of the educational process in higher educational institutions
за авторством: O. M. Seleznova
Опубліковано: (2016) -
The Prospects of Cooperation Between Ukraine and France in the Sphere of Nostalgic Tourism
за авторством: N. A. Dekhtiar, та інші
Опубліковано: (2018) -
Marketing communications of higher education institutions
за авторством: M. A. Oklander, та інші
Опубліковано: (2014) -
The modern concept of teaching genetics at a medical higher educational institution
за авторством: R. P. Piskun, та інші
Опубліковано: (2019)