Branding as an Instrument for Creating the Attractiveness of Higher Education Institution in Today's Challenges
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | L. M. Yancheva, O. V. Zhehus, M. V. Mykhailova |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001146265 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Modeling the Demand for Educational Products of Higher Education Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
Theoretical Aspects of Creating the Image of a Higher Education Institution
за авторством: V. O. Koiuda, та інші
Опубліковано: (2018) -
The Methodology and Results of Diagnostics of Marketing Activity of Higher Educational Institutions in Ukraine
за авторством: O. V. Zhehus
Опубліковано: (2018) -
Mechanisms of Attracting Investments within the Activity of Higher Educational Institutions
за авторством: Ye. Kuzmin, та інші
Опубліковано: (2017) -
Transfer created by higher institutions education of technologies for implementation in public practice
за авторством: O. F. Paladchenko, та інші
Опубліковано: (2021)