Using Eye Tracking Technology in the Neuromarketing Research
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | O. H. Mital |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001146266 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Determining the ethical aspects of using neuromarketing in modern market conditions
за авторством: O. V. Zhmai, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Role of Neuromarketing and Social Networks in the Field of Health Care
за авторством: О. Zhmai, та інші
Опубліковано: (2024) -
Neuromarketing is a tool for increasing the efficiency of experience economy
за авторством: O. V. Sadchenko, та інші
Опубліковано: (2020) -
Analyzing the Influence of Neuromarketing Components on the Behavior of Consumers of a Tourism Product
за авторством: O. V. Yevtushenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Impact of technologies for the rib-side track erection on the track rigidity
за авторством: D. I. Averkin
Опубліковано: (2015)