The Structural and Territorial Characteristics of the Manifestation of Consumer Commitment to the Largest B2C Marketplaces in the World
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | O. O. Kavun-Moshkovska |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001152464 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Strategic Marketing Instruments for Product Promotion on the Marketplace
за авторством: O. B. Pashchuk
Опубліковано: (2021) -
The Structural-Territorial Characterization of Retail Trade Network Development in Ukraine
за авторством: O. O. Kavun-Moshkovska
Опубліковано: (2018) -
The specificity of determination of grave violent crimes against life and health of a person, committed in the largest cities of Ukraine
за авторством: V. V. Boiko
Опубліковано: (2018) -
Structural and Regional Peculiarities of Developing Retail Trade in Ukraine
за авторством: O. O. Kavun-Moshkovska
Опубліковано: (2020) -
The Self-Service Shops in Ukraine: the Structural and Regional Characterization of Development
за авторством: O. O. Kavun-Moshkovska
Опубліковано: (2018)