A Digital Model Assessing the Impact of Customer Experience on Profits
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | M. A. Horodetskyi |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2020
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001152505 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Methodical approaches to calculation of customer profitability for the bank
за авторством: V. V. Fedirko
Опубліковано: (2010) -
Digitalization of the Customer Experience Management in the Hotel and Restaurant Industry
за авторством: H. L. Chmil, та інші
Опубліковано: (2020) -
System-dynamic model for assessing the digitalization impact on sustainabledevelopment
за авторством: O. M. Harkushenko
Опубліковано: (2021) -
Digital Transformations: The Risks of Customer-Oriented Finance
за авторством: V. O. Kornivska
Опубліковано: (2022) -
Assessing Attractiveness of Packages of Profit Participation Rights at Transforming the Parameters for Distribution of Packages of Profit Participation Rights in a Business Entity
за авторством: A. S. Krutova, та інші
Опубліковано: (2018)