COVID-19: New Challenges before Marketing and Actualization of its Role in the Development of Society
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автор: | V. A. Chebotarov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Economic Herald of the Donbas |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001152981 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The world after COVID-19: global challenges of the development
за авторством: Ya. Krasivskyi
Опубліковано: (2021) -
The Role of Intestinal Microbiota and Its Recovery in COVID-19
за авторством: S. Starovoitova, та інші
Опубліковано: (2022) -
The Tendencies of Taxation of Consumption in the OECD Countries Before and During the COVID-19 Pandemic
за авторством: O. O. Markina, та інші
Опубліковано: (2021) -
Digital Development of Economy and Society Under Influence of COVID-19
за авторством: O. Kniazieva
Опубліковано: (2021) -
COVID-19 pandemic: challenges and threats in the social sphere
за авторством: G. Chepurko
Опубліковано: (2021)