Innovative marketing complex: its components, methods and tools
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | O. Kalinichenko, K. Kaschuck |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Economy, Management, Innovation. Series : Economic Sciences |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001184935 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Creative marketing as a tool of innovative development of the economy
за авторством: B. Dembowska, та інші
Опубліковано: (2021) -
Innovative Marketing as a Tool for Management of Innovation Development of Agro-Industrial Complex
за авторством: V. V. Hotra
Опубліковано: (2015) -
Menu Analysis as an Effective Marketing Tool for Increasing the Restaurant Establishments' Profitability
за авторством: V. O. Ivanenko, та інші
Опубліковано: (2022) -
Innovation marketing tools in the enterprise management system
за авторством: A. Kovpaka, та інші
Опубліковано: (2021) -
State marketing tools as a component of selective regulation of commodity markets in conditions of instability
за авторством: O. V. Nikishyna, та інші
Опубліковано: (2022)