Marketing aspects of innovative development of winemaking enterprises
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | O. M. Holodoniuk, V. V. Milcheva, D. O. Bondarchuk |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Food Industry Economics |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001196622 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Integrated marketing administration as a new holistic concept of innovative development of winemaking enterprises
за авторством: S. A. Bondarenko
Опубліковано: (2017) -
Marketing strategy of the innovative product's conducting on the market
за авторством: V. V. Lahodiienko, та інші
Опубліковано: (2018) -
Strategic solutions at promotion of the innovative product from secondary wine-making raw materials to the market
за авторством: V. V. Lahodiienko, та інші
Опубліковано: (2018) -
The management of profit forming at viticulture and winemaking enterprises
за авторством: O. B. Kalaman
Опубліковано: (2016) -
Marketing aspects of development of cognac production in crisis conditions
за авторством: O. M. Holodoniuk, та інші
Опубліковано: (2017)