Changes in the Advertising Industry in the Context of the Global Lockdown-2020: Economic and Social Issues
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | Y. A. Buchna, D. S. Davydov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200375 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Drivers of global industrial changes in the context of the behavioral economics
за авторством: L. V. Tsubov, та інші
Опубліковано: (2019) -
Lockdown botany 2020: some noteworthy records of alien plants in Kyiv City and Kyiv Region
за авторством: S. L. Mosyakin, та інші
Опубліковано: (2021) -
Gender issues in the modern social studies of advertising
за авторством: A. A. Sohorin
Опубліковано: (2015) -
Issues of Increasing the Competitiveness of Depressive Regions in the Context of Economic Globalization
за авторством: K. V. Petrenko
Опубліковано: (2015) -
Sociological dimension of economic globalization: world trends and Ukrainian realities (Second part. Social changes in Ukrainian society in the context of economic globalization)
за авторством: T. Petrushina, та інші
Опубліковано: (2020)