Analyzing the Marketing Instruments in the Sphere of Innovative Entrepreneurship and Creative Industries in the City of Kharkiv
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | M. S. Pasmor, S. V. Demchenko, D. V. Zaitseva |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200376 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Analyzing the Innovative Activity of the Industrial Enterprises of Ukraine in Kharkiv Region
за авторством: K. O. Koliedina
Опубліковано: (2020) -
Innovative Entrepreneurship in the Creative Management System
за авторством: A. O. Kniazevych
Опубліковано: (2022) -
Analyzing the Marketing Innovations
за авторством: T. T.T. Chan
Опубліковано: (2017) -
Marketing Researches as the Instrument for Determining the Strategic Directions of Innovative Development of an Industrial Enterprise in the Sphere of Product Policy
за авторством: Ye. Letunovska, та інші
Опубліковано: (2019) -
Innovative Entrepreneurship as an Instrumental Basis of the Fundamental Global Economic Transformations
за авторством: S. M. Halenko, та інші
Опубліковано: (2016)