Marketing Activity as a Means of Increasing the Level of International Competitiveness of the Enterprise "Greenpower-Pro" LLC
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | N. V. Proskurnina, D. O. Yeresko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200378 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The Trends of Quality Management to Improve the Competitiveness of an Enterprise in the International Market
за авторством: N. V. Proskurnina, та інші
Опубліковано: (2023) -
The strategy of LLC "TM. VELTEK" at the present stage
за авторством: A. A. Goljakevich
Опубліковано: (2019) -
The use of SWOT analysis as a tool for the choice of competitive strategy on the example of LLC "Sinelnikovskoye dairy plant"
за авторством: O. O. Masliaieva
Опубліковано: (2016) -
The Strategy of Organizational Development of the Foreign Economic Activities for "Ahrotekhsoyuz" LLC
за авторством: A. V. Yudenko
Опубліковано: (2019) -
Implementing a Dual Education System at the Mining and Metallurgical Enterprises (Example of "Metinvest" LLC)
за авторством: Ye. Shkurat, та інші
Опубліковано: (2021)