The Role of Marketing Instruments in the Innovative Development of Agrarian Enterprises
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автор: | T. V. Ilchenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2020
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200380 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Sredit instruments of leasing development and risks in agrarian enterprises
за авторством: S. V. Vasylchak, та інші
Опубліковано: (2016) -
The marketing strategy substantiation of the market type agrarian enterprise development
за авторством: O. V. Yevtushok, та інші
Опубліковано: (2018) -
Role of Tax Instruments in Investment and Innovation Strategy of Development of Ukraine
за авторством: N. B. Demchyshak
Опубліковано: (2014) -
Neuromarketing as an Instrument of Study of Behaviour of Consumers in the System of Marketing Innovations of an Enterprise
за авторством: Ya. Huhul, та інші
Опубліковано: (2014) -
Innovative Communication Instruments of Marketing Activity of Enterprises in the Tourism and Hotel Business
за авторством: N. M. Bohdan, та інші
Опубліковано: (2022)