Developing Corporate Communication with Stakeholders of IT-Enterprise in the Foreign Market
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | A. M. Zabolotna, Yu. Serpukhov |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200442 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
The role of communication tools of the corporate social responsibility strategy for building effective dialogue with stakeholders
за авторством: I. V. Khovrak
Опубліковано: (2019) -
Stakeholders' interests regulation in emergent corporate management
за авторством: O. A. Khilukha
Опубліковано: (2015) -
Efficiency of Corporate Management in the Targeted Models of Corporate Capital Owners and Other Stakeholders
за авторством: Ye. Cherpak, та інші
Опубліковано: (2015) -
Regulation of stakeholders' interests in corporate governance through negotiations
за авторством: O. Kuzmin, та інші
Опубліковано: (2016) -
Models for Managing Stakeholder Interaction at Transnational Corporations in the Tourism and Hospitality Sector
за авторством: I. M. Pysarevskyi, та інші
Опубліковано: (2020)