The Applied Principles of Development of the Marketing Program of the Communications Operator PrAT "VF Ukraine" Taking into Account the Impact of Relationship Marketing
Збережено в:
| Дата: | 2020 |
|---|---|
| Автори: | V. A. Koliadenko, Yu. V. Vasylchenko |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
2020
|
| Назва видання: | Business Inform |
| Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200450 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Determination of the level of adaptation of the marketing mix communication component of a winery (by the example of PrJSC "Kniazia Trubetskoho")
за авторством: V. M. Fomishyna, та інші
Опубліковано: (2018) -
PR-events as an element of marketing communications of a higher education institution
за авторством: I. Lytovchenko, та інші
Опубліковано: (2016) -
Conceptual principles of management of "green" business taking into account experience of international financial management
за авторством: A. I. Boiarchuk, та інші
Опубліковано: (2019) -
The peculiarities of usage PR-technologies in communication activities of "Dohnal's sect" and anti-sectarian PR of Ukrainian Greek-catholic Church
за авторством: H. Bilak
Опубліковано: (2012) -
The System of Marketing Communications in Higher Education Institution: Combining "Classic" and "Digital" Instruments
за авторством: I. O. Zharska
Опубліковано: (2019)