Marketing Technologies as an Instrument to Activate the Development of Domestic Enterprises
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | Yu. Serpukhov, A. O. Nesterenko |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200451 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Developing Corporate Communication with Stakeholders of IT-Enterprise in the Foreign Market
за авторством: A. M. Zabolotna, та інші
Опубліковано: (2020) -
Use of instruments for environmental marketing in economic activity of agricultural enterprises
за авторством: O. I. Shkuratov, та інші
Опубліковано: (2012) -
Analytical instruments and technologies of diagnosticating of the state of safety of domestic banks
за авторством: Ya. Trynka
Опубліковано: (2014) -
The Role of Marketing Instruments in the Innovative Development of Agrarian Enterprises
за авторством: T. V. Ilchenko
Опубліковано: (2020) -
Innovative Communication Instruments of Marketing Activity of Enterprises in the Tourism and Hotel Business
за авторством: N. M. Bohdan, та інші
Опубліковано: (2022)