The Role of Marketing in Activating the Activities of Tourism Business Entities
Збережено в:
Дата: | 2020 |
---|---|
Автори: | V. V. Papp, I. I. Blahun, N. V. Boshota |
Формат: | Стаття |
Мова: | English |
Опубліковано: |
2020
|
Назва видання: | Business Inform |
Онлайн доступ: | http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001200452 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNAS |
Репозитарії
Library portal of National Academy of Sciences of Ukraine | LibNASСхожі ресурси
-
Features of Marketing Activities of Tourism Enterprises in Ukraine
за авторством: I. I. Blahun, та інші
Опубліковано: (2021) -
The Digital Component of Modern Audit of Activities of Business Entities
за авторством: N. S. Kovalevska, та інші
Опубліковано: (2021) -
The activity of business entities of Ukraine: statistical component
за авторством: N. O. Yurina
Опубліковано: (2016) -
Innovative Communication Instruments of Marketing Activity of Enterprises in the Tourism and Hotel Business
за авторством: N. M. Bohdan, та інші
Опубліковано: (2022) -
To a question on entity of State regulation of business activity
за авторством: S. I. Bevz
Опубліковано: (2015)